Leveringsbetingelser

 

Hvis du fortryder dit køb (fortrydelsesret)

I henhold til en undtagelse i forbrugeraftaleloven, fortrydelsesretten område, paragraf 17 stk. 2 og paragraf 9 stk. 2 er køb af levnedsmidler og andre varer til husholdningens løbende forbrug, som købes på offentlige steder, torve og markeder, eller som skal leveres direkte til forbrugeren ikke omfattet af fortrydelsesretten.

Hvis der er noget galt med varen (reklamationsret)

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen/fejlen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen/fejlen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Vi refunderer rimelige fragtomkostninger

Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.

Varen sendes til:
Kraghave Gaabensevej 95-97,
4800 Nykøbing F.

Vi har brug for følgende information, når du sender varen til os:

Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt.


Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.
Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

 

Levering

Vi pakker og sender varer ud mandag hver uge. Varerne skal senest være bestilt dagen inden. For at få din vare leveret skal du betale fragt.

Levering sker med GLS. Leveringstiden er 5-10 hverdage. Vi leverer kun til Danmark.

Pakkeriet er lukket mellem jul og nytår 2020.